Problem description
Na mapie o wymiarach 10 × 10 umieszczone są informacje na temat
skarbu. Skarb jest w kształcie kwadratu. W każdym kwadracie jednostkowym
mapy jest znak # (hasz), jeżeli jest to część skarbu lub
znak . (kropka) w przeciwnym przypadku.
Napisz program, który: wczyta opis mapy, wyznaczy długość boku skarbu i wypisze wynik na standardowe wyjście.
Wejście
Wejście składa się z dziesięciu wierszy po dziesięć znaków każdy.
Każdy znak to # lub . i określa czy w danym
miejscu znajduje się skarb.
Gwarantowane jest, że jest dokładnie jeden skarb i jest on w kształcie kwadratu o bokach prostopadłych do krawędzi mapy. Skarb może, ale nie musi znajdować się na skraju mapy.
Wyjście
W pierwszym (jedynym) wierszu wyjścia powinna się znaleźć jedna liczba naturalna – długość boku skarbu (liczona w kwadratach jednostkowych mapy).
Przykład
| Wejście | Wyjście | |
|
|