







Problem description
Nikogo ani niczego nie było, tylko ten talerz z kaszą.
Po wielkiej uczcie z kaszy Żwirek i Muchomorek wciąż czuli się najedzeni, ale jak zwykle szukali nowych przygód. Tym razem na miękkim mchu leśnej polanki znaleźli małe, kolorowe cukiereczki rozsypane jak drobne skarby.
– To chyba magiczne kamyki z leśnej wróżby! – zastanawiał się Żwirek, biorąc jeden z cukierków w dłoń. – Magiczne? To pewnie cukrowe perły! – odparł Muchomorek, który już próbował jednego z nich.
Oczy Muchomorka rozświeciły się – to nie żadne kamyki ani perły, tylko Lentilky, ich ulubione słodkości!
– Stop! – powiedział Żwirek, podnosząc rękę. – Po wczorajszej uczcie nie możemy ich jeść bez umiaru. Mam pomysł: zagramy w grę! $\\$
Ułożyli Lentilky w dwóch kolorach - czerwonym i niebieskim na stosie (choć dla widzów przed telewizorem różniły się jedynie odcieniem szarości). Ustalili zasady:$\\$ 1. Grają na zmianę, każdy z nich w swoim ruchu może zdjąć od 1 do k cukierków z góry stosu.$\\$ 2. Wygra ten, kto zdejmie ostatni czerwony cukierek.$\\$
Obydwaj wyciągnęli się wygodnie na mchu, zmrużyli oczy i wytężyli umysły. Opracowali optymalne strategie i rozpoczęli partię - zaczynał Żwirek. Gra trwała długo, bo Żwirek i Muchomorek, jak na prawdziwych leśnych strategów przystało, liczyli, układali i analizowali. Legenda głosi, że zakończenie odcinka Jak Żwirek i Muchomorek zjedli Lentilky nigdy nie zostało wyemitowane, bo ani operator, ani reżyser nie mogli doczekać się rozwiązania długiej rozgrywki tej dziwnej gry. Z czasem taśma się zgubiła, a widzowie zapomnieli o całej sprawie. $\\$
Na szczęście możemy odkryć prawdę sami. Znając układ cukiereczków na stosie oraz liczbę k (czyli ile cukierków można zdjąć w jednym ruchu), chcemy ustalić, czy zaczynający grę Żwirek wygrał.
Wejście
W pierwszym wierszu wejścia znajdują się dwie liczby N oraz k - odpowiednio wysokość stosu oraz liczba cukierków, które można zdjąć ze stosu w jednej rundzie.
W drugim wierszu znajduje się opis stosu. Jest to ciąg A1, …, AN liter N oraz C. Na szczycie stosu znajduje się element o największym indeksie (czyli skrajnie prawy kamień, na początku gry jest to AN). Jeśli Ai = N, wówczas na i-tej pozycji od dołu stosu znajduje się niebieski cukierek; jeśli Ai = C, wówczas na tej pozycji znajduje się cukierek w kolorze czerwonym.
Wyjście
W jedynym wierszu wyjscia powinna znaleźć się odpowiedź na pytanie - “Czy Żwirek może wygrać tę rundę, jeśli obydwaj gracze grają zgodnie najlepszą możliwą strategią a Żwirek wykonuje pierwszy ruch?”.
Jeśli odpowiedź jest pozytywna, wypisz słowo TAK, w przeciwnym przypadku - NIE.
Ograniczenia
1 ≤ N ≤ 106,
1 ≤ k ≤ N.
Na stosie jest przynajmniej jeden czerwony cukierek.
Przykład
Wejście | Wyjście | Wyjaśnienie |
|
|
W pierwszym ruchu Żwirek zbiera niebieskiego cukierka z góry stosu. Następuje ruch Muchomorka, który musi zdjąc cukierek w kolorze czerwonym. Żwirek i Muchomorek zbierają po jednym niebieskim cukierku. W ostatnim ruchu Żwirek zbiera ostatni czerwony cukierek, wygrywając. |
Wejście | Wyjście | Wyjaśnienie |
|
|
Żwirek nie może wygrać tej gry. Jeśli w pierwszym ruchu Żwirek zdejmie dwa cukierki ze stosu, to w
kolejnym ruchu Muchomorek wygra, zdejmując jednego lub dwa
cukierki. |