Problem description


Lentilky
(C)
Limit pamięci: 64 MB
Limit czasu: 1.00 s

Nikogo ani niczego nie było, tylko ten talerz z kaszą.


Po wielkiej uczcie z kaszy Żwirek i Muchomorek wciąż czuli się najedzeni, ale jak zwykle szukali nowych przygód. Tym razem na miękkim mchu leśnej polanki znaleźli małe, kolorowe cukiereczki rozsypane jak drobne skarby.

– To chyba magiczne kamyki z leśnej wróżby! – zastanawiał się Żwirek, biorąc jeden z cukierków w dłoń. – Magiczne? To pewnie cukrowe perły! – odparł Muchomorek, który już próbował jednego z nich.

Oczy Muchomorka rozświeciły się – to nie żadne kamyki ani perły, tylko Lentilky, ich ulubione słodkości!

– Stop! – powiedział Żwirek, podnosząc rękę. – Po wczorajszej uczcie nie możemy ich jeść bez umiaru. Mam pomysł: zagramy w grę! $\\$


Ułożyli Lentilky w dwóch kolorach - czerwonym i niebieskim na stosie (choć dla widzów przed telewizorem różniły się jedynie odcieniem szarości). Ustalili zasady:$\\$ 1. Grają na zmianę, każdy z nich w swoim ruchu może zdjąć od 1 do k cukierków z góry stosu.$\\$ 2. Wygra ten, kto zdejmie ostatni czerwony cukierek.$\\$

Obydwaj wyciągnęli się wygodnie na mchu, zmrużyli oczy i wytężyli umysły. Opracowali optymalne strategie i rozpoczęli partię - zaczynał Żwirek. Gra trwała długo, bo Żwirek i Muchomorek, jak na prawdziwych leśnych strategów przystało, liczyli, układali i analizowali. Legenda głosi, że zakończenie odcinka Jak Żwirek i Muchomorek zjedli Lentilky nigdy nie zostało wyemitowane, bo ani operator, ani reżyser nie mogli doczekać się rozwiązania długiej rozgrywki tej dziwnej gry. Z czasem taśma się zgubiła, a widzowie zapomnieli o całej sprawie. $\\$

Na szczęście możemy odkryć prawdę sami. Znając układ cukiereczków na stosie oraz liczbę k (czyli ile cukierków można zdjąć w jednym ruchu), chcemy ustalić, czy zaczynający grę Żwirek wygrał.

Wejście

W pierwszym wierszu wejścia znajdują się dwie liczby N oraz k - odpowiednio wysokość stosu oraz liczba cukierków, które można zdjąć ze stosu w jednej rundzie.

W drugim wierszu znajduje się opis stosu. Jest to ciąg A1, …, AN liter N oraz C. Na szczycie stosu znajduje się element o największym indeksie (czyli skrajnie prawy kamień, na początku gry jest to AN). Jeśli Ai = N, wówczas na i-tej pozycji od dołu stosu znajduje się niebieski cukierek; jeśli Ai = C, wówczas na tej pozycji znajduje się cukierek w kolorze czerwonym.

Wyjście

W jedynym wierszu wyjscia powinna znaleźć się odpowiedź na pytanie - “Czy Żwirek może wygrać tę rundę, jeśli obydwaj gracze grają zgodnie najlepszą możliwą strategią a Żwirek wykonuje pierwszy ruch?”.

Jeśli odpowiedź jest pozytywna, wypisz słowo TAK, w przeciwnym przypadku - NIE.

Ograniczenia

1 ≤ N ≤ 106,

1 ≤ k ≤ N.

Na stosie jest przynajmniej jeden czerwony cukierek.

Przykład

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
5 1
CNNCN
TAK

W pierwszym ruchu Żwirek zbiera niebieskiego cukierka z góry stosu. Następuje ruch Muchomorka, który musi zdjąc cukierek w kolorze czerwonym. Żwirek i Muchomorek zbierają po jednym niebieskim cukierku. W ostatnim ruchu Żwirek zbiera ostatni czerwony cukierek, wygrywając.

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
4 2
NCCN
NIE

Żwirek nie może wygrać tej gry.
Jeśli w pierwszym ruchu zdejmie jednego niebieskiego cukierka ze stosu, wówczas w kolejnym ruchu Muchomorek wygra, zdejmując dwa cukierki, w tym ostatniego czerwonego. Żwirek zje ostatniego niebieskiego cukierka.
NCCN –> NCC –> N –> pusty stos.

Jeśli w pierwszym ruchu Żwirek zdejmie dwa cukierki ze stosu, to w kolejnym ruchu Muchomorek wygra, zdejmując jednego lub dwa cukierki.
NCCN –> NC –> N –> pusty stos.
NCCN –> NC –> pusty stos.