






Problem description
Marcin niedawno zapoznał się z problemem ustawiania hetmanów na szachownicy, którego treść jest następująca: mając daną szachownicę o wymiarach N × N należy ustawić na niej N hetmanów tak, żeby żaden hetman nie atakował żadnego innego. Dla przypomnienia, hetman atakuje wszystkie figury, które stoją w tym samym rzędzie, kolumnie lub przekątnej co dany hetman.
W ramach rozgrzewki Marcin postanowił poukładać sobie hetmany na różne sposoby na szachownicy. Niestety, hetmanów jest tak dużo, że zaczął gubić się w sprawdzaniu czy na pewno żaden hetman nie atakuje żadnego innego. Marcin poprosił Cię o napisanie programu, który będzie to sprawdzał.
Wejście
W pierwszym wierszu standardowego wejścia znajdują się dwie liczby naturalne oddzielone pojedynczym odstępem N i M oznaczające odpowiednio wymiar szachownicy oraz liczbę postawionych hetmanów. W następnych M wierszach następują opisy położenia hetmanów. Każdy wiersz składa się z dwóch liczb całkowitych X, Y oznaczających, że w X-tym rzędzie oraz Y-tej kolumnie szachownicy stoi hetman.
Wyjście
W jednym wierszu standardowego wyjścia powinno znajdować się słowo
DOBRZE
, jeżeli żaden hetman nie atakuje innego hetmana oraz
słowo ATAK
w przeciwnym przypadku.
Ograniczenia
1 ≤ X, Y ≤ N ≤ 1 000 000, 1 ≤ M ≤ 1 000 000. Można założyć, że żadni dwaj hetmanowie nie stoją na jednym polu.
Przykład
Wejście | Wyjście | |
|
|
Wejście | Wyjście | |
|
|