






Problem description
Jasio dostał na urodziny nową grę, której plansza składa się z N kolejno ułożonych pól. Na każdym z pól znajduje się pewna liczba kłujących kolców.
Przed pierwszym polem stoi skoczek, którego zadaniem jest dostanie się za ostatnie pole planszy, wbijając sobie przy tym jak najmniej kolców. W każdym kroku skoczek może przemieścić się na następne pole planszy albo wykonać skok o co najwyżej D pól do przodu. Zgodnie z instrukcją, taki skok może zostać wykonany co najwyżej trzy razy.
Twoim zadaniem jest policzenie minimalnej długości skoku D, takiej że skoczek jest w stanie przejść po planszy, wbijając sobie przy tym co najwyżej K kolców.
Wejście
W pierwszym wierszu wejścia znajdują się dwie liczby naturalne N oraz K, będące odpowiednio rozmiarem planszy oraz ograniczeniem na liczbę kolców. W drugim wierszu znajduje się N liczb naturalnych A1, A2, …, AN, gdzie i-ta z nich oznacza liczbę kolców na i-tym polu.
Wyjście
W pierwszym (jedynym) wierszu wyjścia powinna się znaleźć minimalna (dodatnia) długość skoku D, taka że skoczek jest w stanie przejść po planszy, zbierając przy tym co najwyżej K kolców.
Ograniczenia
1 ≤ N ≤ 100 000, 1 ≤ K, Ai ≤ 109.
Przykład
Input | Output | Explanation |
|
|
Skoczek może kolejno: skoczyć na trzecie pole, skoczyć na szóste pole, przejść na siódme pole, skoczyć na dziesiąte pole i przejść na pole poza planszą. |
Input | Output | Explanation |
|
|
Skoczek musi od razu przeskoczyć całą planszę. |