Problem description


Wietrzna pogoda
(A)
Limit pamięci: 512 MB
Limit czasu: 3.00 s

Rozważmy płaszczyznę oraz układ współrzędnych. W punkcie (0,0) stoi pionek, którego celem jest przemieścić się do wyznaczonego punktu (X,Y). W każdej sekundzie, pionek należy przesunąć o jedną jednostkę w jedną z czterech stron: do góry, w dół, w lewo lub w prawo. Jednakże, na planszy wieje silny wiatr, który w każdej sekundzie przesuwa pionek o jedną jednostkę w którymś kierunku, zaraz przed wykonaniem wybranego ruchu. Oznacza to, że jeśli wiatr zepchnie nas pole (X,Y), to nie traktujemy tego jako przemieszczenie się do tego punktu: musimy na niego wejść bezpośrednio po wykonaniu naszego ruchu.

Chciałbyś odpowiadać na zapytania, w jakim najszybszym czasie jesteś w stanie przesunąć pionek z pozycji startowej do pewnej pozycji (X,Y)?

Wejście

W pierwszym wierszu wejścia dana jest jedna liczba całkowita Q oznaczająca liczbę zapytań. W drugim wierszu wejścia dany jest ciąg znaków c0c1cN − 1, składający się z liter U, D, L oraz R, jest to opis wiatru oraz w którą stronę wiatr przesuwa pionek w kolejnych sekundach (litery odpowiadają odpowiednio przesunięciu o 1 w górę (up) i w dół (down) wzdłuż osi OY oraz o 1 w lewo (left) i prawo (right) wzdłuż osi OX). W sekundzie i, wiatr przesunie pionek w stronę daną przez ci mod  N (gdzie i mod  N oznacza resztę z dzielenia i przez N). Można myśleć o tym, że przez pierwsze N sekund wiatr przesuwa zgodnie ze znakami w ciągu, a kiedy dojdzie do końca, zapętla się i zaczyna przesuwać od początku ciągu.

W następnych Q wierszach dany jest opis kolejnych zapytań, i-te zapytanie składa się z dwóch liczb xi oraz yi, oznaczających docelowe pole, na którym ma znaleźć się pionek.

Wyjście

Należy wypisać Q wierszy, i-ty wiersz powinien być odpowidzią na zapytanie, w ile minimalnie sekund jesteśmy w stanie przesunąć pionek z pola (0,0) do pola (xi,yi), lub liczbą  − 1, jeżeli nie jest to możliwe w żadnym czasie.

Ograniczenia

1 ≤ Q ≤ 200 000, 1 ≤ N ≤ 1 000 000, |xi|, |yi| ≤ 109.

Podzadania

W każdym podzadaniu testy, w których zachodzi warunek Q = 1, warte są 60% punktów za dane podzadanie.

Podzadanie Warunki Punkty
1 N = 1. 26
2 N ≤ 20. 23
3 Jeżeli odpowiedź istnieje, to jest nie większa niż 1 000 000. 28
4 Brak dodatkowych ograniczeń. 23

Przykład

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
3
LRD
-2 -2
1 0
3 3
3
-1
8

W pierwszym przypadku, jedną z możliwości jest pójście kolejno w lewo, lewo oraz w dół. W drugim przypadku nie ma żadnej możliwości, aby po którymś ruchu znaleźć się w polu (1,0). W ostatnim przypadku trzeba się trochę bardziej natrudzić, ale chodząc odpowiednio w prawo, dwa razy w górę, w prawo, dwa razy w górę i jeszcze w prawo i w górę, jesteśmy w stanie dotrzeć do docelowego punktu.